Kamis, 30 Januari 2014

khasiat daun sirih untuk bau badan tak sedap

khasiat daun sirih untuk bau badan tak sedap سرطان در حال حاضر به عنوان یکی از بیماری های کشنده در سراسر جهان شناخته شده است. در واقع ، دومین علت مرگ و میر پس از بیماری های قلبی ، بیماری سرطان دهانه رحم است .

در اندونزی، سرطان گردن رحم گزارش شده است 20-24 از موارد جدید در هر روز است. سرطان دهانه رحم یا سرطان گردن رحم یک تومور بدخیم است که در گردن ( گردن رحم ) رشد می کند .

سرطان امید به زندگی تشخیص داده و درمان شود، در مرحله یک 70-75 درصد است ، در مرحله دوم 60 درصد سه زندگی می کنند 25 درصد است ، در مرحله ، و در مرحله چهار نفر انتظار می رود برای زنده ماندن حتی سخت تر .

درمان سرطان به سه راه است که اشعه درمانی ، جراحی و شیمی درمانی تقسیم شده است. عوارض جانبی درمان سرطان ها متفاوت است ، اعم از ریزش مو، سرگیجه، تهوع ، کاهش توانایی دفاعی بدن به مرگ .

عوارض جانبی مختلف درمان سرطان راه دستیابی به موفقیت برای تشویق درمان با اثربخشی بالا و عوارض جانبی حداقل . یکی از تلاش های خود را برای توسعه درمان های گیاهی از گیاهان که دارای ترکیبات ضد سرطان .

خب، یکی از گیاهان است که دارای پتانسیل به عنوان یک ضد سرطان فوفل قرمز ( crocatum پیپر ) است . از پژوهش آبرامز (2009) ، مشخص شده است که عصاره الکلیبرگ فوفل قرمز می تواند از تکثیر سلولهای سرطان پستان ( T47D ) را مهار کند.

خروج از وجود دارد، Dhian گریس Purnama مقدس و همکارانش از گروه بیوشیمی، دانشکده ریاضی و علوم طبیعی ، دانشگاه بوگور کشاورزی ( IPB - MIPA ) تلاش برای آزمایش این ترکیب در فوفل قرمز در برابر سلول های سرطانی گردن رحم ( هلا ) .

" ما سعی کردیم برای مقایسه ترکیبات فلاونوئید ( ترکیبات اعتقاد بر مهار رشد سلول های سرطانی ) تولید شده از عصاره عصاره آب و اتانول از فوفل قرمز 30 درصد برگ در مهار رشد سلول های سرطان دهانه رحم ، گفت:" محقق سرب، Dhian ، در بیانیه ای نوشته شده به Okezone روز چهارشنبه ( 2013/12/18 ) .

پژوهش در خلاقیت برنامه دانش آموز ( PKM ) 30 درصد عصاره هیدروالکلی قرمز با عملکرد برگ فوفل و سطوح فلاونوئید ها بیشتر از عصاره آبی برگ فوفل قرمز است. دلیل این است که اتانول قادر به جذب زیست فعالی بیش از ترکیبات موجود در برگ فوفل قرمز است.

با این حال، تعدادی از وزن مولکولی پیش بینی شده به عنوان فلاونوئیدها در عصاره آب بیشتری نسبت به اتانول عصاره 30 درصد است. فعالیت های ضد سرطان است بزرگترین مهار موجود در عصاره الکلی 30 درصد است.

"ما نتیجه گیری کرد که بهترین عصاره های است که می تواند رشد سلول های سرطانی را مهار عصاره الکلی 30 درصد از برگ فوفل قرمز است. با این حال هنوز نیاز به منظور به دست آوردن خالص سازی بیشتر از ترکیبات خالص که به عنوان ضد سرطان برگ فوفل قرمز عمل انجام شود ،" او اضافه شده است.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar